Tottiksen jälkeen lähdettiin hakuilemaan porukalla ja paikka oli uusi. Nyt Tatzilla oli uusia leluja matkassa ja vähän niitä testailtiin. Keskilinjalla kaksi maalimiehistä leikki Tatzin kanssa vinkkareilla sekä tyhjällä jalkapallolla. Tämä vielä onnistui ihan hyvin, tosin siinä Tatzi välillä mua vilkuili. Eka maalimies sitten laitettiin oikeaan etukulmaan ja sinne vinkkarit. Kyseessä oli suorapalkka eikä voinut olla kuulematta milloin koira sai palkan :-D. Ihan hyvin leikki kahdella samanlaisella lelulla. Toiseen etukulmaan myös suorapalkka ja sieltä sitten tulikin lelunsa kanssa heti pois. Meni kuitenkin vielä maalimiehelle, mutta leikki ei ollut enää samanlaista kuin ekalla. Kolmannella pistolla oli taas maalimies ja tätä Tatzi hiukan joutui etsimään enemmän. Tälle oli myös ilmaisu ja se meni ok, samoin näyttö ja päästin irti loppumatkasta. Nytpä Tatzi ei alkanutkaan leikkimään vaan oli odotellut ihan jotain muuta ja vilkuillut milloin minä tulen. Tatzi alkoi kuitenkin leikkiä, mutta selvästi on huonompaa kun minä olen paikalla ja tulee herkästi näyttelemään mulle niitä palkkojaan. Täällä ei enää vinkkari kelvannut vaan se tyhjä jalkapallo. Nytpä siis laitan vielä sen remmin siihen jalkapalloon, niin sillä onnistuu maalimieskin leikkimään hyvin. Täytynee harjoitella tuota leikkimistä metsässä minun läheisyydessäni ja että minusta tulisi ulkopuolinen, kentällähän tuo leikkii maalimiehen kanssa, mutta nyt sinne metsään mieltää jotain ihan muuta. Kuitenkin koira oli hyvin innokas hakemaan ja etsimään sekä tyytyväisenä kantoi pallonsa autoon. Eiköhän se siitä. Iso kiitos maalimiehille!