Tänään kävimme Ainon kanssa testaamassa miten Beo (Tatzin velipuoli) ajaa mun kanssa jälkeä. Ainohan jäi sitten lasten vahdiksi tielle odottelmaan, kun olen tämän viikon yksinhuoltajana. Beo ei tietty putkiaivoisena tätä tajunnut ja lähti innolla mun kanssa jäljelle. Jana ok ja oikeaan suuntaan lähti ajelemaan. Eka kulma kun tuli ja oli piikki, niin siinä vaiheessa vähän katseli mua kun jäin odottelemaan että jatkaa oikein jäljellä. Ekan kepin ohi muuten ajoi, mutta nostin sen matkaan kun näin tarkoilla silmilläni. Toisen kepin Beo sitten nosti aika pian piikin jälkeen ja toi innolla mulle, mutta sitten.....ilme oli sellainen että mihinkäs se mamma jäi kompuroimaan ja sitä on varmaan lähdettävä etsimään Nauru. Sain muutaman kerran toistaa jälki sanaa, kun jäi vain katselemaan meidän tulosuuntaan, että milloin se Aino sieltä porhaltaa. Ajoimme kuitenkin jäljen loppuun vaikka tämä Ainon mysteerinen katoaminen, hieman Beoa vaivasikin aika ajoin ja vei välillä keskittymisen. Keppejä nousi lopulta kolme ja minä nostin kaksi. Vitoskeppi jäi ja siinä vaiheessa kyllä luulinkin että Beo vie mua johonkin muualle kuin jäljelle. Aika hienosti kuitenkin meni, kun Beo oikeasti näki Ainon janalla mun takana (luuli siis varmaan että Aino lähtee metsään mukaan) ja sitten se ei ollutkaan metsässä mukana. Kyllä näillä eväin vielä treenataan ja koitetaan myös sitä, että haen Beon ihan kahdestaan hommiin. Vaviskaa kanssakilpailijat, kun me tullaan Cool

 Tein vielä kapean esineruudun (n. 20m) ja kolme esinettä laitoin, takakulmiin ja keskelle aika eteen. Beo toi takakulmat aika hyvin ja edestä sitten vähän joutui etsimään. Kuitenkin toi kaikki esineet mulle vaikka Aino seisokeli (onnellisen näköisenä Viaton) lasten kanssa tiellä meidän takana. Oikeasti ne rakenteli pienistä kivistä kivikasaa ja Tuukka suuttui mulle kotona, kun olis halunnut takaisin metsään Ainon kanssa Kieli ulkona. Me jatketaan Beon valmentamista mun kanssa maasto-osuteen piirinmestistä varten, tosin ilmoittautuminen jätetään taktikoiden aivan viime metreille Viaton. Ja jos homma toimii niin toivotaan että joku tuloskin saataisiin.