Siinäpä tämän päivän tottiskuviot onkin olleet eli kahteen kertaan on otettu pienet paikallaolot. Mun paikallaolo harjoittelut on jääneet vähän vähiin vaikka tässä piti vähän virettä nostaa. Olen tehnyt vain kerran sellaisen harjoituksen, että tulen piilosta ja yhtäkkiä vapautankin koiran mun luo palkalle, näitä piti HUOM piti tehdä useampia. Tänään olen aamuruualla ja iltaruualla tehnyt siten että jätän koiran paikalloloon (menen muka ilmoittaumaan ja sitten vien koiran paikalle) ja poistun piiloon. Muutaman minuutin paikallaolon jälkeen palaan koiran viereen ja käsken sivulle. Tästä sitten vapautan koiran ja palkka on siellä missä olin piilossa. Illalla vielä teki sellaisen pyörähdyksen mun edessä kun vapautin eli ei vielä ollut ihan täysillä hommassa, että saa juosta palkalle piilolle eikä palkka tulekaan multa. Jatkamme näitä vielä jokusen ja sitten otan paikallaolosta seuraamisen kohti piiloa ja päästän siellä palkalle. Tätä harjoittelua olisi pitänyt tehdä jo aiemmin eli on vähän liian lyhyt aika nyt, mutta teemme kuitenkin näitä vielä muutamia jos nyt joku mielikuva jäisi tuosta superpalkasta piilolla.